Pagina's

dinsdag 25 juni 2013

WAXPAPER

Ben met waxpaper aan de gang gegaan.
Eerst aan het googlen geweest op You Tube ,hier staan meerdere filmpjes met de mogelijkheden.
Dit waren mijn resultaten
 
 
 
 
Hier heb ik eerst de waxpaper door de cuttelbug gehaald met een embossing mal.
Toen het papier tussen 2 stukken stempelpapier gelegd en gestreken.
direct op paper methode met Distress ink ,
hierna gestempeld met Achivalle inkt.
De vlinders nogmaals gestempeld , uitgeknipt en op de
gestempelde *.* geplakt.

Op de zelfde wijze als boven ,behalve dan dat ik het waxpaper
gewoon verkreuikeld heb.
 
Hier heb ik 2 restjes van verkreukeld en geembost  wax paper gebruikt.

 
 
Dit is weer heel iets anders.
je plakt het waxpaper op je plaatje,
dan na het drogen door de Cuttle bug met een embossingmal.
Poetsen met Distress inkt en ....
je krijgt een 'oude 'look.

 

3 opmerkingen:

  1. Wat is je laatste kaartje apart geworden, erg mooi! De andere ook hoor maar die laatste springt er uit voor mij

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie resultaten, leuke techniek heb je bij je laatste kaartje gebruikt. Die kende ik nog niet.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begrijp ik goed dat bij het laatste kaartje het waxpapier op het plaatje BLIJFT zitten, Marjolein?

    groetjes, Trix

    BeantwoordenVerwijderen